BEOGRADSKI SAJAM NAMJEŠTAJA: Počelo 56. izdanje! Velika očekivanja izlagača

Šestodnevni regionalni, ali i europski događaj, počeo je danas u Beogradu uz okupljanje svih protagonista povezanih s industrijom namještaja. Međunarodni karakter sajma potvrđuje se okupljanjem velikog broja poslovnih ljudi, kupaca, arhitekata, dizajnera i distributera iz regije i Europe. Sajam će od 6. do 11. studenog ponovno postati središte okupljanja predstavnika poduzeća posvećenih inovacijama, vrhunskom dizajnu, kvaliteti i funkcionalnosti namještaja, ali i mladih dizajnera koji predstavljaju novu kreativnu i pokretačku snagu. Hrvatska se predstavlja preko HGK, odnosno preko Zajednice za industrijski dizajn, čiji je nastup organiziran kao dio projekta HR. izvoz – s HGK do stranih tržišta sufinanciranog sredstvima EU iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Cilj je potaknuti jači iskorak malih i srednjih poduzeća iz Hrvatske na strana tržišta. Da bi bilo koji proizvod prepoznali kupci, ali i potencijalni investitori, potrebno ga je na ispravan način prezentirati te pokazati na pravome mjestu. Informiranost, proaktivnost i inventivnost najvrjedniji su resurs svake tvrtke, što direktno utječe na njezinu konkurentnost, rekla je u prigodi početka sajma Jagoda Divić iz Sektora za industriju HGK.

Comments are closed.