U njemačkom Hannoveru je završio Domotex, najznačajnija svjetska sajamska manifestacija za podove na kojoj već tradicionalno izlažu i hrvatski parketari. Stječe se dojam da je nastup vrlo dobro i moderno pripremljen, jer se glavnina proizvođača nalazila u paviljonu 13 u kojem se uočila vrlo dobra posjeta poslovnih kupaca iz cijelog svijeta. Cijela manifestacija, koja osim drva obrađuje i PVC te tekstilne podove, bila je u sjeni sajma graditeljstva BAU koji se u to vrijeme održavao u Münchenu i gdje su nastupili glavni europski proizvođači parketa s ponudom usmjerenom i prilagođenom njemačkom tržištu, za razliku od Domotexa, koji je još uvijek glavno stjecište globalnih kupaca. Hrast je i dalje vrsta koja ostvaruje 90% svih upita za drvene podove a većina izlagača, od kojih ove godine bilježimo veliki povratak Talijana, stidljivo izlaže i podove iz drugih vrsta drva. Zabilježen je dolazak ozbiljnih kineskih proizvođača te povećano prisustvo kupaca iz SAD-a, što potvrđuje ozbiljne tržišne posljedice kinesko-američkog trgovinskog rata. Igor Leščić iz Drvoproizvoda je zadovoljan nastupom koji je učvrstio komunikaciju s starim kupcima a na štandu smo zatekli Alexeia Repinog iz Moskve koji ima 30 trgovina podovima u Rusiji te trguje parketom na globalnoj razini. Repin smatra kako je kvaliteta slavonskog hrasta velika prednost, ali da Rusi tradicionalno vole proizvode iz Njemačke ili Italije. Već od 2012. kupuje parket u Hrvatskoj i to je bila dobra odluka. Krizu na tržištu uočavaju i drugi izlagači uz napomenu kako treba stalno inovirati i tržištu nuditi nove proizvode. Spačva je ponudila novo ulje i nove načine polaganja parketa, dok se po inovacijama nesumnjivo ističe Bjelin koji je u sklopu grupacije Vallinge predstavio pravi tržišni hit, brend WOODURA. Boris Sobodić je potvrdio izniman interes kupaca koji ciljano dolaze na štand upoznati se s ovim inovativnim podom koji štedi količinu drva uz postizanje odličnih performansi. Dobre kontakte i poslove s novim proizvodima ostvarili su iz tvrtki Pan Parket i Galeković, dok je grupacija Florian nastupila na dva štanda. Elvio Florian je oprezan u komentarima daljnjeg razvoja tržišta drvenih podova, jer se od 9.-12. mjeseca na zapadnim tržištima dogodio zastoj za oko 30% svih drvnih proizvoda što će utjecati na prilike u drvnoj industriji Hrvatske. Domotex se i ove godine potvrdio kao mjesto određivanja tržišnih trendova i dao je prve naznake poslovne dinamike u ovoj godini.