Nastup na ovogodišnjem sajmu je nadmašio očekivanja i tvrtka već dva tjedna radi na slanju preko stotinjak ponuda mnogobrojnim interesentima sa svih kontinenata. Kupci iz EU, afričkih zemalja, SAD-a, Bliskog istoka, Južne Amerike te naposljetku iz Kine pokazali su veliki interes za mini-kuhinje koje su premijerno promovirane na IMM-u. Naročito smo zanimljivi tržištima gdje su kvadrati stana ekstremno skupi, što je slučaj u centru velikih gradova. Naprimjer, interes sedam salona namještaja iz Luksemburga potvrđuje nam da smo pogodili proizvod koji jako nedostaje svjetskom tržištu, ističe Darko Špiljarić, direktor i vlasnik. Kriza u Hrvatskoj je još uvijek prisutna, te nije lako samostalno razviti nove proizvode i istovremeno ulagati vrlo visoke iznose za nastupe na glavnim svjetskim sajmovima. Dobitnici smo vrlo cijenjene nagrade Interior innovation award 2015 Best of Best, koja se u industriji namještaja može usporediti s Oskarom, a istu smo dobili središnjoj sajamskoj ceremoniji, zaključio je Špiljarić