IMM Koeln, jedan od najvažnijih europskih i svjetskih sajmova namještaja održan je prije početka pandemije i smatra se sajmom koji diktira trendove. Ipak, unatoč strogim mjerama, zatvaranju proizvodnji i općenito neizvjesnoj situaciji na tržištu, vodstvo IMM-a vjeruje kako sajam i dalje može biti platforma koja povezuje ljude, ideje i puteve do uspjeha.
Sektor interijera, smatra potpredsjednik Uprave sajma Matthias Pollman, je naviknut na promjene ponašanja potrošača. – Sajmovi imaju vitalnu ulogu tržnica i katalizatora – posebno u trenutnoj situaciji – rekao je Pollman i nadodao kako se IMM Koeln posljednjih godina kontinuirano prilagođavao zahtjevima tržišta koji se sve brže mijenjaju.
– U svom strateškom planiranju već smo predvidjeli velik dio onoga što će se sada tražiti od nas. Imamo viziju IMM-a koji će svoju ulogu izvora inspiracije i platforme za inovacije podići na posve novu razinu. Mislim da je sad idealno vrijeme – zaključio je Pollman.