Talijanska sektorska asocijacija Federlegno nastavlja s uspješnom promocijom talijanskog namještaja koji zauzima 23% udjela na ruskom tržištu, odmah iza Kine, a slijedi ih namještaj iz Njemačke. Može se konstatirati kako se izvoz namještaja iz Italije konačno oporavio na ruskom tržištu, ali i općenito u zemljama ove regije te cijele Azije. Nakon pet teških godina, koje su obilježila smanjenja talijanskog izvoza bilježi se novi trend, budući da je u prvih šest mjeseci 2018. godine izvoz namještaja i rasvjete porastao za 3,3%, dosegnuvši 234,2 mil. EUR. Made in Italy je sinonim za kvalitetu i proizvodi s tom oznakom nude mogućnost ruskim kupcima za opremanja njihovih domova prestižnim komadima talijanskog namještaja, koji u Rusiji, ali i na globalnoj razini predstavljaju statusni simbol, izjavio je u Moskvi sredinom listopada Emanuele Orsini, predsjednik asocijacije FederlegnoArredo tijekom inauguracije talijanskog nastupa na sajmu namještaja u Crocus-Expu. Ovo izdanje sajma se odvija u povoljnoj klimi obnovljenog povjerenja u Rusiju koja pokazuje vrlo veliko zanimanje za talijanske proizvode, što nas ohrabruje, zaključio je Orsini.