Ukupni promet njemačke industrije namještaja u ožujku od 1,56 mlrd. EUR niži je za 1,7 posto u odnosu na prošlogodišnji, a sektor s nestrpljenjem očekuje statističke podatke za drugi kvartal. Podaci su to Federalnog zavoda za statistiku, koji navodi da se pad započet u siječnju i veljači nastavio i u ožujku, ali nešto sporijim tempom, odnosno kako korona kriza nije značajnije utjecala na poslovanje u ožujku.
Ukupno je tijekom prvog kvartala promet namještaja pao za 2,6 posto na 4,43 mlrd. EUR. Od toga je domaća prodaja iznosila 3,034 mlrd. EUR, što je 2,6 posto manje u odnosu na prvi kvartal 2019., dok je izvoz pao za 2,7 posto, odnosno na 1,359 mlrd. EUR.
Po pojedinačnim grupama proizvoda, najbolje prodajne rezultate ostvaruje industrija kuhinjskog namještaja. I u domaćem prometu i u izvozu prodaja kuhinjskog namještaja ostvarila je rast, koji je u ožujku dosegnuo 6 posto (454,5 mil. EUR). Ostali podsektori zabilježili su pad prometa, osim namještaja za opremanje, koji je blago iznad prošlogodišnjih rezultata zahvaljujući izvozu.