Danska kompanija JYSK početkom 2019. godine pokrenula je društveno odgovorni projekt „Ne štedi na šumi!“ s ciljem podizanja svijesti javnosti o važnosti šuma i njihovom razvoju u sklopu kojeg su donirana sredstva i organizirane akcije pošumljavanja širom Hrvatske. Budući da je od početka 2019. uvedena obvezna naplata plastičnih vrećica, u JYSK-u su odlučili sredstva od njihove prodaje uložiti u brigu o okolišu.
Prikupljenim sredstvima do sada se zasadilo 15.000 sadnica, a projekt se na godišnjoj razini odvija u dvije faze – u proljeće se pošumljava kontinentalni dio Hrvatske, a u jesen obalni. Do sada su se kroz dobrovoljne akcije novim sadnicama obnovila područja Parka prirode Medvednica u Zagrebu, Promina pokraj Drniša te Gurdutovci pokraj Mikanovaca u Slavoniji. Uz donaciju biljaka i organizaciju pošumljavanja JYSK je Hrvatskim šumama donirao i alat za sadnju kako bi bili što spremniji za buduće nove akcije i projekte pošumljavanja.
Iz tvrtke su poručili kako su projekt pokrenuli sa željom da uz građane i ljubitelje prirode, potaknu i svoje zaposlenike da se aktivno uključe u pošumljavanje u Hrvatskoj što je naišlo na velik odaziv. – Naš je cilj nastaviti podizati svijest o važnosti šuma i njihovom razvoju zbog klimatskih promjena te nastojati smanjiti ugljični otisak i štetne posljedice neodgovornog ponašanja pojedinaca – naglašavaju iz JYSK-a. Nova faza prikupljanja sredstava trajala je od 15. srpnja do 15. rujna, a u listopadu se planira obnova područja šumarije Poreč, gospodarska jedinica Lim na kojem će se saditi sadnice hrasta medunca.