Drvni i šumarski sektor osjeća indirektne pozitivne posljedice nogometnog podviga u Rusiji gdje je hrvatska reprezentacija postala viceprvak svijeta. Komentari i reakcije su svakodnevne i tijekom proteklih 10 dana mnoge su domaće tvrtke svjedočile brojnim javljanjima i podršci inozemnih kupaca. Davor Zec, predsjednik hrvatske udruge za biomasu CROBIOM, ističe kako nije bilo kupca iz inozemstva koji se nije javio i pružio podršku pozivom, SMS-om ili mailom. Naš je pelet već prepoznat na svjetskom tržištu ali sigurno je da će naše prepoznatljive kockice pomoći u daljnjoj promociji svih naših drvnih proizvoda, posebno na prekomorskim tržištima, koja nas do sada nisu najbolje poznavala. Slično razmišlja i Darko Prodan iz tvrtke Cedar koji navodi brojne pozive iz Japana, Kine, Vijetnama, Indije, SAD-a te sa sjevera Afrike. Ovaj sportski uspjeh će nam nesumnjivo pomoći u boljem brendiranju naših proizvoda i kupci će raspolagati s više informacija o tome tko je Hrvatska i čime sve raspolaže. Naš posao i prodaja ovisi od drugih parametara, ali ovakav novi brending nam pomaže u širenju tržišta i daje bolje izglede u prodajnim aktivnostima. Predsjednik Hrvatskog drvnog klastera Stjepan Vojinić, ujedno i direktor proizvođača parketa Bjelin, smatra da sportski uspjesi nacije mogu ojačati poslovne pozicije na svjetskom tržištu. Pogledajmo samo kako je Njemačka pametno iskoristila osvajanje svjetskog nogometnog prvenstva 1954. godine i kako je to kasnije vrlo pozitivno utjecalo na njezin imidž u svim segmentima, pa i u biznisu, zaključuje Vojinić.