PROSTORIJIN NAMJEŠTAJ U NOVOM DUBROVAČKOM HOTELU: Dizajn interijera potpisuje Numen/ForUse

Kohlbach / KBE Bioenergie

Interijer novog dubrovačkog hotela Osmoliš u cijelosti je opremljen Prostorijinom kolekcijom. Tako su se u interijer, čiji dizajn potpisuje Numen / For Use, uklopili naslonjači Polygon, Oblique i Trifidae, stolice Dobra, Bik, Straun i Oblikant, barske stolice Monk, outdoor kolekcija Osmo, ali i nova modularna sofa Klaster i outdoor kolekcija Jugo, koje su razvijene baš kroz ovaj projekt.

„Naša nova outdoor kolekcija Jugo, koja prevladava vanjskim prostorima hotela Osmoliš, dizajnom se nadovezuje na arhitekturu i interijer hotela, budi osjećaj mediteranske opuštenosti i potrebe za hedonizmom. Dizajn kolekcije suprostavlja racionalnu, gotovo asketsku formu plastificirane konstrukcije od inoksa raskošnim jastucima i rukonaslonima od punog drva naglašene veličine“, kazali su iz Prostorije.

Foto: Domagoj Blažević & Numen / For Use

Interijer se konceptualno nadovezuje na modernističku betonsku ljusku arhitekta Damira Vitkovića, pa tako sav korišteni namještaj karakterizira relativna neutralnost ili delikatnost forme, ugodna haptika i diskretna koloristička zaigranost, objašnjavaju iz Prostorije. „Na svim mjestima u interijeru gdje se očekivao direktni dodir tijela i arhitekture, korišteno je drvo kao završna obloga i to masiv ariša. Drvene obloge kompozicijski prate arhitektonske smjernice te kroz prostor trasiraju prijelaznu zonu iz grandioznosti betonskih i staklenih stijena, u humanije mjerilo namještaja, tkanina i rasvjete. Apartmani i sobe opremljeni su jednostavno i suzdržano, s naglaskom na teksture, smirene linije i prirodne materijale. Ciljano prigušena atmosfera i tonovi u tamnom spektru uspješno amortiziraju osunčanje i usmjeravaju fokus ka panoramskom pogledu na more i horizont“, nadodaju.

Foto: Domagoj Blažević & Numen / For Use

Foto: Domagoj Blažević & Numen / For Use

Projekt hotela Osmoliš realiziran je u kreativnoj kolaboraciji Numen / For Use s arhitektima Vanjom Magićem i Ivanom Jonke.

Comments are closed.