RASTU PREDVIĐANJA ZA TRŽIŠTE NAMJEŠTAJA: Do 2031. doseći će 877 mlrd. USD

Globalno tržište namještaja je na putanji značajnog rasta, s optimističnim projekcijama koje pokazuju vrijednost od 877 mrld. USD do 2031. godine, objavili su svjetski mediji pozivajući se na istraživanje koje je provela tvrtka Allied Market Research.Kako je tržište namještaja 2020. godine iznosilo 556mlrd. USD, jasno je kako ova studija predviđa značajan rast tržišta namještaja, zbog čega dio sektorskih analitičara izražava sumnje oko tako ambicioznih mogućnosti povećanja, upozoravajući na krizno okruženje na mnogim tržištima. Međutim, autori studije budući porast potrošnje namještaja pripisuju ključnim faktorima rasta, kao što je brza globalna urbanizacija, rast kupovne moći te napredak u tehnologiji proizvodnje namještaja koji je ozbiljno pojednostavio proizvodne procese, smanjujući troškove i vrijeme potrebno za proizvodnju.

Na tržištu namještaja, rezidencijalni segment ima i dalje dominantnu poziciju, prvenstveno zbog enormnog razvoja stambene infrastrukture i ekspanzije tržišta nekretnina koja je još uvijek u tijeku. Ovaj trend je posebno uočljiv u raznim zemljama širom svijeta, gdje je povećana sposobnost porasta potrošnje krajnjih kupaca, zajedno s pozitivnim elementima kod većina rastućih gospodarstava. Sve navedeno je posljednjih godina dovelo do povećane prodaje različitih vrsta, kao i robnih marki namještaja. Integracija novih vrsta drva, ali i drugih pametnih kompozitnih materijala u proizvodnju, uz širenje internetskih marketinških strategija, također je pridonijelo rastu tržišta, olakšavajući širu dostupnost namještaja i veće mogućnosti izbora za potrošače. Analitičari naglašavaju i potencijal rasta tržišta u Kini i Indiji, posebice u segmentu jeftinog i masovnog namještaja koji ima širok milijunski portfelj potencijalnih kupaca.

Sjeverna Amerika se i dalje ponaša i prezentira kao dominantno svjetsko tržište namještaja, potaknuto važnim faktorima rasta, kao što je značajna domaća potražnja, rastući dohodak i izražene promjene u životnom stilu i navikama potrošača. Nadalje, projekcije iz navedenog istraživanja pokazuju kako će tržište Azije i Pacifika imati do 2031. najveću stopu rasta, odražavajući dinamičan gospodarski rast azijske regije, ali i očekivane promjene preferencija kod lokalnih potrošača. Ključni globalni dionici u industriji namještaja trenutno uključuju tržišni etablirana imena kao što su tvrtke Haworth, Inter IKEA Systems BV i Steelcase Inc, Masco Corporation, HNI Corporation, L. & J.G. STICKLEY, Inc., Kimball International, Inc., Okamura Corporation, Heritage Home Group LLC, Durham Furniture Inc, itd.

Comments are closed.